Steeds meer Nederlanders doorzien de spelletjes die worden gespeeld door gevestigde media en politiek. Sinds de beruchte speech van Lidewij de Vos en de daarop volgende haatcampagne in de mainstream media, heeft FVD vele duizenden nieuwe leden mogen verwelkomen. En ook in zetelaantal groeien we verder: in de nieuwste publicatie van Maurice de Hond wordt FVD op 17 zetels gepeild: tien méér dan bij de Tweede Kamerverkiezingen van 2025.
Opvallend is dat de kiezers van FVD zich het sterkst verbonden met hun voorkeurspartij: van de kiezers die in 2025 op FVD stemden, heeft 93 procent geen spijt van die keuze. Sterker nog, 94 procent zegt opnieuw op FVD te zullen stemmen als er nu verkiezingen zouden worden gehouden. Geen enkele andere partij komt daarbij in de buurt. De groei komt volgens Maurice de Hond bij PVV, JA21 en VVD vandaan.
De boodschap van de kiezer is duidelijk: Hoe harder het mediakartel probeert Forum voor Democratie weg te zetten, hoe minder geloofwaardig die aanvallen worden. Nederlanders trekken hun eigen conclusies en de peilingen laten zien dat die ontwikkeling nog lang niet voorbij is.
Wilt u deze groeiende beweging steunen? Word dan net als meer 79.000 anderen ook lid via fvd.nl/word-lid
